Someone please call 911 -maria

Idag hade jag siktat in mig på att dagen skulle bli hemsk men det var den verkligen inte:-)3 lektionerna går faktiskt snabbare än vad man tror om man jobbar på, tidern bara rinner iväg även fast jag stannade upp ett tag och prata,lekte med mobilen men det måste man få göra när man har varit duktig:$Kvällen blir att vara med världens bästa Cecilia och jag kan inte vara mer peppad eftersom man är med henne typ engång per år så att vara med den solstrålen ser jag mer än framemot.Finns det någon som kan sprida glädje så är det ju den flickan!Som ska även operera sig imorgon och jag lovar att jag ska tänka på dig(a)♥Nej men nu kurrar magen precis som den har gjort hela dagen så dags att stoppa nått i magen!hades:-)

Älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0