sjuukling. -maria

Idag bestämde jag mig för att vara hemma eftersom förkylningen sitter fortfarande i och det verkar inte bli bättre, men det blir inte länge man kan vara hemma och krya på sig eftersom imorgon drar jag mig till skolan innan jag har 1000 läxor att göra.Alldeles strax ska jag bädda ner mig och se på någon bra film och vad det blir, har jag ingen aning om.
Idag är det cissi som ligger på opration bordet och kan faktiskt erkänna att jag är lite nervös för henne:$även fast jag vet att det kommer gå rikgti bra och är en halv skön känsla när dom sövner en ska du veta;-)!Nu ska jag sätta igång filmen och bli frisk till imorgon har jag bestämt! hades

Lycka till nu vännen:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0