never say never.. -maria

Kan inte tänka mig att skolan börjar om snart igen, jag tittade nyss vilket datum det var och ja jag fick panik.Tänk att det bara är ungefär 3 veckor kvar sen så sitter man bakom den dära jävla skolbänken igen, nae vet ni vad jag är inte redo för det!behöver minst två månader till..I år ska jag verkligen försöka satsa på skolan eftersom jag bara ha slängt bort tiden alla andra år,pratat,ritat,smsa,prata i tele osv.Nej det är inte okej när man vet att man har dom sämsta betygen.Jag önska verkligen jag var den som kunde ta tag i skolan, mena göra sina läxor,lyssna på lektionerna och jobba men jag blir så lätt rastlös när jag jobbar med nått jag inte är intresserad av och det gör mig galen..Kanske skolan är roligare ifall man verkligen kämpar?jaa det är nått jag ska ta reda på! Nej usch vad hemsk jag är som tänker på skolan nu.Det är nu man ska leva livet dom sista veckorna och det är precis det jag tänker göra!:-) Nej men nu börjar mina magekurra.Blir att äta nått sen ska jag nog ta och bädda ner mig men ha en trevlig kväll flickor och pojkar!pusssnatt.


Skulle inte sitta helt fel om jag ska vara ärlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0