Never back down -maria

Nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma tillbaka med en hamburgare åt mig och det kommer sitta rikigt rätt det dära.Senare blir det att dra sig till världens bästa emma och vad vi ska göra ska vi nog inte ta upp här haha okej kan bli misstolkning det dära på köpet!Men kommer nog bli toppen:-)Men vad säger ni alla 93 + alla andra som har gått om ett år, visst kommer det bli kul att stiga upp på morgonen och dra sig mot den underbara skolan och sätta sig framför skolbänken igen..FYFAN!Men det är nog bara dom första dagarna som kommer känns tugnt och vet ni vad, det hära året kommer jag ge gärnet!Plugga,göra läxor,göra nått på lektionerna för engångs skull och inte använda mobilen lika mycket.Hoppas verkligen överallt annat att jag kommer lyckas nu! Nej men nu kommer dom snart så ska få nått i magen:-)hades!


Kommentarer
Postat av: ?

(psssst vi har hittat lösningen nu..)

2009-08-17 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0