maybe -maria

Idag när jag vaknade kändes min kropp helt död sen igår natt då det kändes som jag hade minst 100 grader feber men känner mig dock inte lika varm idag och då betyder det att planerna bli emma! Toppen:-).Ska även hjälpa mamma och pappa välja några tapeter till det nya rummet dom håller på att bygga och det kommer nog bli fight för ingen av oss tycker lika haha.Men jag tror nästan jag får som jag vill eller vad tror ni?:$Tror faktiskt att det dära rummet kommer bli rikigt bra blir att ta upp biljard bordet,soffor,massa kuddar,ljus osv först hade vi tänkt göra en bio där men eftersom vi redan har en stor tv så tänkte vi att ett mysrum blir bättre!:-) Täntke lägga in bilder på det senare när det är klart och när det blir, är en bra fråga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0