Låt mig visa vägen, älskling inatt är det vi mot världen -maria

När man kommer till skolan så står det en lapp på dörren"ingen engelska" helvete tänkte man för man skulle få ett jävligt stort hål men jag hade turen att min Emma räddade mig och började samtidigt som mig, inte helt fel med andra ord!:-)Vi satt och prata osv och precis allt vi gjorde behöver vi gå in på(HAHA:$)Men den hära dagen har faktiskt varat ganska soft förutom att gå till fyra har jag aldrig gjort förr, förra året gick jag skola till halv 2 varje dag, lyxen då alltså!
Nej men nu ska Moa komma alldeles strax så jag får se hennes brunhet och hoppas hon har massa att berätta för mig, det har iallafall jag.Nu ropar läxan på mig(Va maria gör läxan?) Yes ni hörde rätt!Nu ska jag ta tag i skolan!

Vi ba måste göra en repris någon gång,myssssssss!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0