Låt den rätta komma in.. -maria

Favorit emma drog nyss och nu är jag död, kvällen har varit lika kung som alltid när jag får spendera den med henne helt sjukt hur kul man kan ha med någon och även kunna snacka allvar.Kan lova att det är svårt att hitta två personer som är så lika på sättet och även på utseendet enligt vissa!Nu ska jag nog dra börja göra mig klar så jag får sova några timmar inatt iallafall innan man får höra skrik från vardagsrummet pågrund av wii, faktiskt en nackdel med att ha det..haha!
Nej men  nu vart det hära ett kort och världelöst inlägg men vafan sånna måste man ju också ha!Natti nu folket:-)

Haha våran egna lilla wiigubbe
Inte dålig va?;-). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0