it's so hard -maria

Efter man har vaknat har man suttit i telefonen och haft en lång diskution och nu är jag helt slut,är less på att bråka med en nära person.
Aja ikväll blir det att gå ut och gå med Alicia hon har mycket att berätta och vem gillar inte att höra skvaller mer än jag?;-)haha!Senare blir det nog bara att ta det lugnt här hemma och sätta på en film eller nått, varför inte patrik 1,5 som jag har redan har sett 3 gånger.Är det någon som är bra på att nöta saker så är det då jag, gillar jag nått måste jag bara se eller göra det flera gånger om och om igen.Nej helt ärligt kommer jag inte på nått att skriva, har bara massa annat att tänka på och vill inte ta ut det på bloggen så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0