Im in real big trouble -maria

Guuuud så trött jag är!Ögorna rinner det ur hela tiden eftersom det ända jag gör är att gäspa, direkt när jag lägger mig ner håller jag på att slockna och ont i huvudet på köpet, toppen!!!Men mamma räddade även min kväll när dom först vägrade fara och köpa godis till mig så envis som jag är lägger jag mig raklång i köket och surar(hahah mogen?)Tillslut får mamma nog och tar och köper mig en stor godis påse och är jag nöjd? bara förnamnet.Nu är det dags att ren skriva läxan,tvätta bort sminket och sedan lägga mig i min sköna säng och jag längtar!!PUSssnatt folket.

Gör mig såhära pigg och glad även fast bilden är förjävligt ful,
men det bjuder vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0