I'm gonna make it anyway -maria

Godmorgon folket!:-) Nu har jag äntligen kommit mig upp från sängen och ska alldeles strax börja fixa naglarna och äta godis och cola, jaa för mig är det en perfekt frukost!Idag börjar man klockan 11 och nu undrar man ju vad jag gör uppe såhära tidigt, jo ju längre jag sover ju segare blir jag så tänkte att det blir bäst att kliva upp klockan halv 8 och det vart en rikigt skön sovmorgon!
Nu ska jag bara ta mig genom dagen och sedan blir det att vara med Moa och mysa på bryggan och vi kommer säkert frysa ihjäl på köpet och blir förkylda men vad gör det om 100 år.Nu ropar nagellacket på mig så bäst att jag slutar babbla massa då! Ha en bra dag:-)

MUMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0