I will survive- maria

Snart blir det att packa ner alla grejor sedan dra sig till min moster, ska nämligen bo där i två dagar och även sammy!Idag blir det att möta upp honom klockan ett så han får lämna grejerna och jag har ingen aning vad som händer ikväll antar att det blir,laga mat,ut och gå och se på någon film! han vill även ta ett nattdopp och vi får se hur det blir med den saken eftersm min hals har börjat svida och irritera så tror inte det skulle vara den bäst i idén att hoppa i iskallt vatten på kvällen men aja vi får se hur det blir med det!
Dum som jag är så är han ute på stan själv nu och har faktiskt börjat få skuldkänslor, men du klara dig utan mig i någon timme till visst?:$$$

Vart är solen idag!?!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0