I will miss you when you´re gone -maria

Godkväll folket,nu ligger jag här i det kokheta rumme men som tur har jag en fläkt i högsta hugg som svalkar mig lite iallafall och snart blir det att lägga bort datorn som är kokhet också och lägga sig och sova faktiskt.Imorgon blir det att umgås med Sammy och jobbig som han är så tvingar han mig att vara klar senast klockan 12, om sanningen ska fram så har jag sovit till tolv dom senaste dagarna men icke, inte imorgon!Blir att försöka vakna så tidigt som möjligt,käka,fixa sig och sedan börja dra sig mot honom.Vi ska dra oss en snabbis in mot stan och köpa en present till min bästa vän så emma,se till att inte vara på stan imorgon ;-)!Nej men nu ska jag lägga ner datorn så ni får ha en fortsatt trevligt kväll!pusssnattti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0