Hold on. -maria

Nu har jag gjort bort tandlläkaren på en månad iallafall och jag känner en lättnad! Även fast det inte gör ont ellernått så hatar jag att dom är och gräver i min munn,inte det roligaste haha.Ikväll blir det att bara ligga hemma eftersom jag har faktiskt inte mått på topp sen jag vaknade och jag fattar inte vad som är fel på mig, jag brukar aldrig vara sjuk(?)Känns även surt att det verkar som man inte kommer hinna säga hejdå till Moa och dom andra innan hon drar sig till turkiet(eller visste var det dit nu skulle?:$)Blir det inte så, så får ni ha det king där borta och sola åt mig,bada och ät massa god mat  det skulle jag uppskatta!haha. Och varför inte ringa?;-)För jag vet att ni faktiskt komma sakna att se mig i eran närhet;$$$

Hej jag heter maria och ser ut som en kineees
på den bilden!(Får skylla på att jag skrattar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0