Ha det bra min vän, vi syns väl någon dag igen. -maria

Kvällens planeringar blir att vara med världens bästa emma och bada i vårat bubbelbadkar, kan det bli mysigare?nej tveksamt!Just nu ligger jag och funderar om jag ska ta mig en promenad som känns hyffsat jobbigt men endå små skönt att röra på sig nu på morgon kvisten, ellerja morgon och morgon klockan är snart ett men vakna ju typ för en timme sen så.Aja det bör tänkas på.
Imorgon börjar skolan om i vanlig ordning men som tur har jag sovmorgon vilket känns mer än okej, börjar klockan 12 och slutar vid 4, inte helt fel!Men nu ska jag nog ta och klä på mig och KANSKE dra mig uttåt, känner mig mer åt det lata hållet idag så:$




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0