Grattis på 18 års dagen! -maria

Grattis på 18 års dagen Gubben även fast man kan tro du är 13 ibland:$Hoppas du får en underbar dag även fast jag inte är med dig;-)!Och tänker även tacka för tre otroligt roliga dagar med dig även fast du, slänge runt mig som en trasdocka,gjorde ett sugmärke mitt på pannan,Slängde vatten på mig,Hade för mycket energie just då man hade vaknat,råka slå till mig massa osv.Med andra ord det är farligt att vara med dig=DNej men du är värd en toppen dag.puss♥

"vilket fint rum du har btw"
"maria, det är din mosters rum....."

Skyller på att jag är trött.




Kommentarer
Postat av: sammy

tack så mycket älskling, du är bäst :*

2009-08-15 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0