Du är en del av mitt sagoland. -maria

När man vaknade blev det att slänga på sig kläderna och dra sig till obs, blev nämligen att köpa mammas present och även grejor till Emmas tårta!Nu är inte jag direkt bra på att veta vad man ska ha på en tårta fick jag själv bestämma skulle det typ bara vara godis på:$ Men får hoppas jag har handlat rätt grejor för som tur hade jag min bror och hans tjej som stoppade mig att köpa några saker haha!Idag blir det iallafall att fira mamma och senare på kvällen blir det att träffa Johan en stund och vad som händer är inte klart, kasnke dra oss ner till älven om det blir lite bättre väder.Skulle inte sitta helt fel:-)!
<--bevis på att jag inte ska ha sockar på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0