Det finns ingeting jag ångrar. -maria


Nu har vi köpt Mammas present och det blev en Christina aguilera parfym och vem kommer använda den mest, jo jag.
 men jag tycker faktiskt jag har all rätt att använda den eftersom det var jag som köpte den...med pappas pengar:$
Nu sitter jag och väntar på att mobilen ska laddas och sedan dra mig ut en snabbis och hänga med Johan, han vill prata om nått som vanligt och jag vet nog vad det handlar om också..dramadramadrama är det ända jag säger.Jag är så sjukt less på alla grejor som bara sätter igång bråk,avundsjuka,drama osv.Bara att jag har sovit med Sammy några dagar har blivit en stor jävla grej hos vissa och kan inge annat än att sucka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0