After the rain comes the sun again - Moa

heeej på er. Är trött som fan eftersom jag sovit som en kratta i natt. varför ? jo för jag har legat och längtat i hjäl mig till den 12! för då lämnar jag den kalla hålan skellhell, till och med sverige. Jupp den 12 augusti drar jag till turkiet. Natten har bestått av funderingar om packning, shopping innan, pengar och lite flygräsla. Men jag är galet peppad. I kväll ska jag och för sola med monika. Jag vet att alla säger att det är värsta skrönan att det hjälper å sola solarium innan. att det är olika sorters strålar osv. jag tror dock att det är bra att ha lite tuktad hud redan innan man far. Så ja i kväll ska jag och sola, jag har bara gjort det en gång tidigare och under hela den kvarten var allt jag kunde tänka på var: cancer cancer cancer shit nu får jag cancer. Men men jag får ta den risken. För brun vill jag bli! Nu är planerna att gå på bio. Kl 15.00 , jag vet att det är värsta udda tiden. Men det är jag och mamma som ska gå och då blir det på hennes villkor. The proposal ska vi se iaf, men först ska jag göra mig klar& dammsuga tvättstugan ("jippie!"). Ha en kung dag people. HOJ


gran canaria -08 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0