we'll catch the sun in the morning - Moa

Gooodmoorgon. Passar på och skriver såhär på morgonkvisten innan någon annan hunnit få tag på datorn. Idag är planerna att vara med Vera en sista gång innan hon drar iväg till stockholm i morgon... Och jag är avis som tusan som måste sitta här hemma i skellhell och sakna henne. Jajja hopppas att du får sjukt kul ändå! Alltså det är  planerna nu såhär på dagen. Men I kväll så blir det ett hål i planeringen. Om det är någon som vill hitta på någonting är det bara att ringa ! Annars då ? Som sagt det händer inte mkt. Jag har spenderat en del ute i solen och jobbat på cancern under de här senaste dagarna. Men allt som händer att fräknarna tittar fram... Ingen hit eftersom min hy är kaos såhär efter påsken och allt goodis. Allt är Marias fel. Som vanligt ;) det var allt jag hade att skriva just nu. Ha en bra dag PEACE.

GE MIG STORSTAN TACK helst tilsammans med dig Mariiaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0