ba för att - maria.

Vad/vem fick dig att skratta idag?
Jooocke! nu minns ja vad han hette (a) och sen mig själv när jag prata med moa:$hahah.
Vad gjorde du 8.00 imorse?
nja nyss fixat mig och påväg till jobbet.
Vad gjorde du för 30 min sen?
satt vid datorn!
Vad hände dig 1993?
nja minns ja inte, blev väl tappad av mamma ellernått.
Vad hörs i din omgivning just nu?
akon!
Vilken färg är din hårborste?
grå
Vad köpte du sist?
en tröja!
Vad fick du senast i present?
sminkbord.
Vilken färg är din dörr?
träfärg.
Var förvarar du dina pengar?
kontot eller börsen
Hur var vädret igår?
kallt!!
Vart kramades du sist?
nja vart minns ja inte.
Vad ser du fram emot?
sommmarlov!
Vad är 15?
ge mig 15 godisar.
Vilken skostorlek har du?
38
Vill du klippa dig?
ska göras nästa vecka!
Är du över 25?
haha mvisst, ett tag kvar.
Pratar du mycket?
äsch kan väl hända(a)
Kollar du på O.C.?
jag gjorde det förr.
Har ditt namn ett "x" i det?
marixa, nah såg inge vidare ut!
Känner du någon som heter Steve?
inte det
Hittar du på egna ord?
har väl hänt ngn gång
Är du en typiskt svartsjuk person?
nah händer väl ngn gång men inte så ofta,
Vad har du för mobil?
sony ericsson s500i
Vem ringde du sist?
moa
Biter du på naglarna?
nej men gjorde förr
Har du lockigt hår?
ja och kan inte hata det mer
Vilken konsert ska du på härnäst?
vi får se vilken det blir
Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
hm, bra fråga!
Hur många gånger har du svurit idag?
har inte direkt räkna, men svär för mkt.
Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
"menva,vafan,fattar inte:$
Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
va nej, vad äre för ngn?
Ska du jobba imorgon?
nejfan!
Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
ingen aning
Vad borde du göra nu?
låta datorn vara
Har du något smeknamn?
har ja väl
Sover du mycket?
efter jag har börjat jobba med barn,ja
Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
vettttefan
Vad ska du göra på lördag?
kanske steek med c
När var du ute sist?
nja ngn timme sen
Har du gråtit idag?
neje inte det
Är du en glad person?
ahfan!
Har du roligt nu?
nej då skulle ja inte göra det hära
Vad äter du helst?
godis
Vem var du med sist?
moa
Vad heter din mamma?
catarina
Tycker du om någon just nu?
finns många jag tycker om:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0