hur orkar jag. - maria

Så här går det till:
1. Ta fram din mobil.
2.
Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. På fråga ett svarar du vad som står i första smset sen inför nästa fråga går du vidare till var tionde sms.
5. Utmana ett par personer.


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
hahahah jag skrattar fortfarande åt du frågde om jag hade fisit och då du sa" det där luktar inte okej"=D

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Okej han borde ju komma den hära veckan kan man ju tycka:-) vad gör du<3

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Bra, för du är verkligen en av mina bästavänner. jag älskar dig gumman

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
HAHAH. du är sjuk:-D

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
det är jag som dödar dig, vet du varför? jag är cool(H)

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
hahaha vi cuttar fan:-)

7. Vad vill du höra mest av allt?
har hampus fått tag i dig?;-)

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
trevlig att träffa dig ikväll btw:-) länge sen sist

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
vaa trodde du hade fått veta, men när får du veta det då?:S<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0