If you leave me now, you'll take away the biggest part of me - maria.

nu har jag kommit hem från en sjuk dag med moa, kan lova hela stan hörde oss och tänkte fjortisar, men nej så ligger det inte till är bara att jag har inte sovit länge i natt och var trött som fan och då borde alla veta att jag skrattar åt allt och moa också för den delen, eller ja  vi skrattar ju egentligen jämt men endå! Blev iallafall stan i fllleeera timmar, mer timmar än vad vi ville för moa skulle göra sin jävla syn undersökning=Dmen som tur slapp hon dom dära brillerna som hon redan har berättat:-)imorgon väntar det ännu en galen kväll med henne men det går fan inte ringa och boka, det börjar bara tjuta en jävla massa i lureeeen, åååh blir så störd. fastja det är väl inte ett måste att boka eller? moa iallafall du hinner läsa det kan ju du försöka ringa bara för att! aja nu ska jag fortsätta bråka med yama(a)hare kung! hoj.

varför får jag alltid höra sånt hära av dig?(a)
 Yama Schalizi säger (16:57):
 hahaha ok ;D snällt ju, visste ej detta om dig =D
maria säger (16:57):
 haha men gere! du vet att jag är snäll
-   Yama Schalizi säger (16:57):
 pfft, du kan vara en riktig djävul ibland du =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0