you are not alone - maria.

Nu har jag kommit mig hem från fs, det gick rätt bra fast första passet var iallafall inte ett dugg jobbigt var väl mer det andra men vi for efter halva för e hade inte fått i sig någon mat så fanns ingen ork kvar, men inte gjorde det mig nått eftersom jag är mest där för hennes skull så:-)Nu sitter jag här och gruvar mig för jobb imorgon det vill säga, skrikande barn,blöjbyten osv även fast det brukar vara ganksa kul när man lix har kommit dit, i slutet av dagen är dock inte lika kul man är så jävla slut efter att ha varit med barn i lite mer än 6 timmar, men jag klarar mig!nu måste jag ringa moa och fråga hur man söker sommarjobb genom komunen, oduktig som jag är har jag ingen aning om hur man gör men får se hur det hära går! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0