Du får inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt tomrum - maria

Jag har insett att min senaste kyss var: av denne.
Jag lyssnar på nu: gotta be somebody
Jag pratar: lite för mycket.
Jag tycker om:allt som får mig att le.
Min bästavän är: någon som jag skulle kunna dö för.
Min första riktiga kyss var: ett tag sen.
Jag avskyr när folk:ljuger eller sviker.
Kärlek är:inte alltid så lätt.
Jag gillar att:vara med dom bästa.
Jag kommer alltid:ha bruna ögon.
Jag är hemligt förälskad i: hahaja om jag visste det själv!
Sist jag grät var: så länge sen så jag minns inte.
Min mobiltelefon är:älskad och hatad samtidigt.
När jag vaknar på morgon:är jag död.
Innan jag går och lägger mig:her jag alltid på mig läppsyl.
Just nu tänker jag på att: att jag är hungrig.
Bebisar är:knubbiga.
Idag har jag:jobbat med knubbisar HIHI
Ikväll ska jag:till mormor.
Imorgon kommer jag:skola och vara med denne.
Jag vill verkligen:att allt ska kännas bra igen.


Ja såhära mycket har jag att göra medans jag sitter och väntar på maten som troligast är klar om flera timmar, eller kommer kännas som det iallafall. Som sagt ikväll blir det att fara till mormor och äta fika:$ för dom andra blir det att fixa datorn men lugnt för mig jag tar gärna allt! men nu ska jag dra mig=) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0