you've got the love - maria.

idag vaknade jag av att solen lyste in i rummet och i vanliga fall brukar jag bara bli sjukt irriterad men inte det, var bara att stiga upp och börja peppa för en dag/kväll med alle, blir att svänga förbi stan för hon vill ha hjälp att hitta lite kläder och vem tycker inte det är roligast i världen om inte jag.Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, men det kommer nog bli king var någon månad sen jag var med henne så:-)
Nu är det bara två dagar kvar tills jag och moa ska ha våran date, vill inte ens veta vad som kommer hända på bodaborg den hära gången jag har lyckas trilla så jag satt mig på elins huvud och kom mig inte därifrån för jag kunde inte sluta skratta, även har jag lyckas falla baklänges så jag börja glida ner för en grej och gjorde så vi förlora, haha nu låter jag inte smidig någonstans, men det är jag tror mig......:$vi får oss ett gott skratt varje gång iallafall! pepppppa baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0