I know I can count on you - maria.

Har nyss kommit in från det underbara vädret, behövdes inte ens en jacka idag och jag klagar inte. Stan var däremot inte öppet förutom ck då men var hm och gina vi ville in på, men vi drog oss till älven iställlet och pratade om allt som har hänt sen sommras, var så länge sen vi pratade ut alltså helt sjukt! godis,dricka och musik fick även vara med.Även så satt ett gulligt par bredvid oss och kan bara säga att jag saknar att vara så kär, okej nu vet inte jag hur kära dom var men dom såg då ut att vara det:$ men men.Kvällen består av skräckis och som alla vet så är jag ganska lugn när det gäller sånt brukar till och med skratta men alicia sa den var jävligt hemsk så vi får se om den till och med kan skrämma mig ;-) haha.aja ska ta på mig mjukis kläder nu och vara redo till att tjocka mig ikväll=D PUSS.

förövrigt kan jag påpeka
att jag älskar dig stenhårt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dej med<3

2009-04-13 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0