you are perfect - maria.

Godmorgon jag är redan upp och redo för att gå ut, eller vänta nu inte rikigt än! jag sitter osminkad och mitt hår vill vi inte ens tala om, men det fixar sig men en platttång!idag blir det iallafall att fara till stan med moa,äta sallad,sola och kika lite i affärerna senare på kvällen blir det som sagt bowling och som alla vet så brukar jag alltid spöa moa där, eller okej har hänt engång men endå!nej men det kommer bli en perfekt lördag om solen kommer fram, fatta inte rikigt vart den har tagit vägen! får hoppas det är för att det är morgon, men nu ska jag iaf dra mig!

perfekt fredagskväll med emma igår♥

Kommentarer
Postat av: emma

:*

2009-04-25 @ 15:01:52
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0