I know your fears and you know mine, We've had our doubts but now we're fine - maria.

godmorgon folket.
nu sitter jag här och blir värmd av solen igenom fönstret och sitter och äter min favorit fruskost det vill säga cola och kladdkaka,helst ville jag ligga i sängen hela dagen för är så grymt trött blev inte så mycket sovande i natt men som tur har jag sammy som tvingar mig upp.Dagen består av friskis och svettis med världens bästa e, nått jag egentligen inte borde fara på eftersom min hals är fortfarande inte är ok,men som vanligt blundar jag för att jag är lite smått förkyld och far endå och blir ännu sjukare(a) men det får jag ta tag i då. men nu är det dags att klä på sig, så ni får hare:-)


gogo mariaochemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0