Darling, stand by me - maria.

Gårdagens kväll blev toppen, blev att fara och grilla,åka i backen,se film och killarna osv inte helt fel det vill säga!men vid 12 var jag och moa helt döda av någon andledning vi försökte med en pownernap men det vart nog bara värre men men, vaknade väl vid 10 och steg upp och slog på mtv och sjöng, dom som låg och sov uppskattade det inte lika mycket som jag och moa gjorde. sen blev det mest att vara ute och moa fick höra mig klaga 24/7 för jag tyckte det blåste och var kallt,men hon är nog ganska van vid mitt klagande på vädret så=Dmen nu måste jag forsätta leta efter en låt och moa vägrar svara på mitt sms och säga vad den heeter, får klara mig på egen hand! pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0