your so beautiful so damn beautiful - maria.

Då har man nyss kommit hem  från emma och friskis och svettis blev inget av för emma missade att det stod att det var inställt idag, smart som hon är=D men lata som vi är så vart vi nästan gladare för det och bestämde att vi skulle laga mysmiddag,fara och köpa godis och ligga och se på tv och det slutar alltid meed att jag måste massera henne eller pilla henne i håret......snäll som jag är:-)Blev även att sjunga till "så ska det låta" och nej det lät inte vackert någonstans, vi lät värre än när killar kommer in i målbråttet, vi kunde inte göra nå annat än sitta och skratta åt oss och när vi lix har börjat så slutar vi aldrig, haha aja råmysig kväll men nu ska jag dra mig skriver mer imorgon:-) tjo!

 Medans andra äter godisar, lekar jag med dom.(ja jag och emma tyckte det dära var jävligt kul)



mysmiddagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0