There's nothing else you can say.. - maria.

När jag vaknar känner hur halsen värker, ja jag håller på att bli förkyld engång till tror jag var förkyld förra veckan också men det är sånt man får leva med, när man slutar jobba med barn så är jag typ aldrig förkyld så. Ja som ni vet så vann moa igår och det var därför jag hade en dålig dag helt enkelt och lyckades till och med kasta iväg klotet till andra banan, bevis på hur duktig jag är ellernått(?)Ikväll blir det iallafall att vara duktig och gå på fs med e, förra gången gav vi upp efter en stund så får se hur länge vi har lust den hära gången och nu kurrar min mage så det är dags att käka nått!

det hära är väl jag snart antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0