the memory will never die. - maria

nu är det då äntligen fredag och det betyder heeelg, den hära helgen har varit så grymt efterlängtad för hela veckan har jag varit trött, förkylning på g kan jag tänka mig.Idag hade vi iallafall engelska nationella och förvånad som jag blev så fick jag mig ett på det muntliga inte bara jag sussi också även fast vi satt och skratta hela tiden för jag trodde en kille var en flicka.. ja vi kan som säga vi var nervösa! Kvällen består av att fara till min sjuka emma, jag blundar för att hon är sjuk och att hon troligast kommer smitta mig, det är det värt! blir iallafall att jag drar mig och köper massa gott så hon slipper fara ut, hur snäll är inte jag(a)! men nu kom jag på att jag måste gå och gulla för att få mig pengar, men ni får ha det KING:-)puss!

Imorgon kväll då jävlar ska jag spöa skiten ur dig m ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tro vad du vill m / m

2009-04-24 @ 16:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0