Take the road on your wheelchair - Moa

Hey på er. Klockan är inte mkt men huset är dött. Alla är så tråkiga som går och lägger sig s å tidigt. Borta är min mobil också. Har ingen koll vars den kan vara, måste komma ihåg att leta rätt på den. Min mobbe har nämligen funktionen väckarklocka också. Vet inte vad jag ska göra nu, kanske går jag och lägger mig. Bara för att jag inte har något bättre för mig. MIn dag i dag har bestått av Engelskan,( som ändå inte är klar) och en massa tv. Ganska soft faktiskt. Men nu är jag alldeles upp eggad vet inte om jag någonsin kommer kunna somna. Kanske söver jag mig med Monikas psykologibok som jag hittat. Kan bli kul. Sov gott alla. PEACE.


vill fota !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0