See you, breathe you, I want to be you - maria.

Nu är man tillbaka till att sova tidigt och vakna tidigt också för den delen, känns grymt drygt att ställa klockan på 6 och måsta upp om en halvtimme, det är verkligen inte min grej! konstigt nog så kom jag upp ur sängen utan probleem men tröttheten kom mitten på dagen istället och jag är inte ett dugg förvånad när 17 barn springer runt omkring meen nu är man väl rätt van endå:-)! när jag kom hem blev det att lägga sig i soffan direkt och fortfare sagt än gjort så sov man lika fort, vaknade av ett sms och då blev det att äta sen dra sig ut med a, blev att prata om allt möjligt och det är alltid lika skönt att prata ut med duden!;-)nu sitter jag här och mina händer har nog för frysit sig, just att pass att jag kan skriva så ska sluta kämpa nu och värma dom under varm vatten.harehoj!

absolut inte min musiksmak, men konstigt nog gillar jag den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0