runaway - maria.

humöret är allt förutom på topp och att det spö regnar när man går hem gör inte allt så mycket bättre.Imorse gick allt åt helvete också först hitta jag inte tröjan jag skulle ha och sen när jag lix hitta den så var det en smink fläck på den och håret stod åt alla håll och ville inte ge sig och inte bara det då hann klockan bli över 8, sen tänkte jag att det var lugnt för kunde ta cykeln men när jag gick ut så var cyklen bort och vem hade den inte då om inte min bror.Sen börja jag gå så fort som jag kunde men då kom jag på att jag glömde min vinterjacka som man behöver när man är ute och leker med barnen så det var bara att vända om och komma försent helt enkelt. lyckad morgon:-) aja ska inte skriva nå mer för kommer bara klaga. hare bättre än mig puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0