Roligare när man är 2 - Moa

Heeeeeeej, Alle sammans. Det är sol idag igen och humöret är på topp! Först och främst för att dagen ska tillbringas tillsammans med min maria. Och för att i kväll ska spendreras på slottet i ske-hamn dvs hos col1. Så vad kan gå fel? har just tvättat luggen och har suttit ute i solen för att den ska bli torr. Härligt härligt. Sedan kom jag in för att kolla om maria ringt och kunde inte hålla mig från datorn. haha då såg jag så sjukt mkt maria skriver. Jag trodde inte att hon skulle vara så peppad på bloggen även om det var hennes idée. Men som sagt det är ju alltid roligare när man är 2. Nu ska jag snart klä mig osv osv. men jag skriver senare PEACE.

Höstbild på våren, aldrig fel ?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0