It's time to let go - maria.

Ett stort tack till moas kompis som tog orken och fixa bloggen, det var toppen men nu är det bara att fixa en ny bild för den är ju endå ett år gammal är nått liknande? ja ikväll blir det att ta en ny bild för både jag och moa är inte rikigt nöjda med den.
Hur som helst när jag vaknade idag så mådde jag som en guud och blir bara ännu bättre när jag får spendera kvällen/natten med moa, förra gången vi gjorde nått sånt hära så låg vi uppe halva natten och börja prata om en massa allvarliga saker, ja det inte varje dag det händer, men rikigt skönt var det faktiskt! får se om det blir repris ikväll;-)
Nä men vi får skriva mer saker ikväll när vi vet vad som händer osv! hare king:-)puss

tack för pratstunden inatt, den behövde jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0