fight for what you really want. - maria

har nyss kommit in från det underbara vädret och jag fundera om jag ska lägga mig ute och sola,fast då är det ju bara att det fortfarande är snö ute på gården, men man skulle ju faktiskt kunna skotta bort det och sen lägga sig ja vi får se hur det blir!:-) dagen har väl vart okej jag är så sjukt trött på skolan så ni anar inte men jag försöker att tänka positivt att det bara är typ 6 veckor kvar tills sommarlov och då slipper jag skiten i 2 månader ungefär,bara sjukt synd att tiden går så fort dom två månaderna.nu ska jag gå och se om jag orkar skotta så man kan sola eller om det blir tv som väntar.harehoj!

vad säger du moa, repris på lördag?;-)

Kommentarer
Postat av: moa

Lördag blir SUPER!

2009-04-23 @ 17:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0