Could you be the reason - maria.

Dagen har varit sjukt seg men jag klara mig igenom den iallafall och kan faktiskt säga att det är tack vare (hahah nu minns ja inte vad han hette:$) men iallafall han som proar på dagiset, även en kille som han kan bli jävligt trött kan säga att han är en som håller igång 24/7 och kan inte sitta stilla men idag låg både jag och han helt döda efter halva dan men som tur slutade jag klockan 2 för skulle på den dära grejen med gymnasiet men kan säga att jag kunde lika gärna jobba för jag vart inte så mycket klokare av det.Nu sitter jag är och pratar med anton om yran endå lite småpepp på att fara på det, har ju aldrig vart på det förr men hört att det är kung!

tillexempel denna brud ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0