har man inget bättre för sig så - maria

STEG 1
Födelsedatum: 11December .
Ögonfärg:
bruna.
Hårfärg:
Brunt .
Längd:
166.
Civilstatus:
siingel.
Höger eller vänsterhänt:
Högerhänt.
Stjärntecken: Skytten.
Kär: njae.

 

STEG 2
Skor som du bar idag:
har inte haft på mig några ännu.
Dina svagheter
: känslig
Rädsla:
att bli ensam.
Målsättning:
leva livet.

 

STEG 3
Första tanke när du vaknade:
palla livet:$ haha
Sista tanke innan du somnade:
fan att jag inte la mig tidigare.

 


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola
BurgerKing eller McDonalds:
Mc donalds
Adidas eller Nike:
Adidas
Choklad eller Vanilj:
vanilj!

 

STEG 5
Svär du:
för ofta.
Sjunger du:
händer:-)
Duschar du varje dag:
Jaaa tänk för det gör jag!
Gillar du skolan:
man kan inte bli mer skoltrött än vad jag är.
Tror du på dig själv:
gör jag väl.
Kommer du överens med din mamma:
  jaa hon är guld.
Kommer du överens med din pappa:
händer men dock inte så ofta.

 

STEG 6
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
3.
Antal piercings: två
Antal tatueringar:
ingen men det kommer troligast!
Hur många gånger har du varit med i tidningen:
hänt någon gång.
Antal saker jag ångrar:
massor kan jag lova.

 

HUR
Svarar du i telefonen: hej,hallå   ellerva, tänker inte på hur jag svarar(a)
Gör du när du är kär i fel person: blundar för det.
Tycker du om gul-bil-leken: haha klart jag gör!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: inga alls faktiskt.....
Mycket är klockan: 13:55
Spenderar du en regnig dag bäst: mys&film oftast,


VEM

Pratar du med på msn just nu? är inte ens inloggad så.
Ringde dig senast? hampus.
Pussade dig senast? d
Vill du kasta en sten i huvudet på? moa hahaha.
Saknar du mest just nu? s
Är din bästa vän av samma kön? e&m
Är din bästa vän av motsatta kön? sammyboy.
Är ditt 10:e smsifrån? sammy.
Ska du träffa imorgon? det får vi se!
Umgicks du med senast? moooooa.
Sov du med senast? moa.

 

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: ja.
Köpt lösgodis för över 50 kr: oja.
Haft träningsvärk: faktiskt.
Önskat att du var det andra könet: haha önska och önska skulle väl vara kul att prova(a)
Velat vara ett djur: nej.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: hahahah nej.
Tycker Harry Potter är bra: nej
Hatat choklad: nej

 

VEM
Är i rummet med dig? ingen.
Fick du senast sms av? sammy.
Tänker du på nu? vad jag ska ha för kläder ikv.
Pratade du senast i telefonen med? sammy.
Hus v
ar du senast i: m
Sa du senast "jag älskar dej" till: äsch det spelar ingen roll nu. eller justja emma.
Önskar du var med  nu? s =D
Är din favoritsläkting? moster.
I din skola går dig mest på nerverna: nja ingen speciellt antar ja.

 

VAR
Går du skolan? balder.

Är din telefon? på stolen.
Är din mamma?I vardagsrummet.
Sover du? i sängen.
Handlar du mest? gina eller hm trorja.
Fick du tag i tröjan du har på dig: hm kill avdeldningen.
Åkte du senast bil? till mackarna och hämta ut skorna.
I ditt rum är du? vid datorn? ellerva

 

VAD
Åt du senast? mini pizza.
Drack du senast? mjölk.
Är det för färg på dina byxor? ljus blåa.
Närmaste saken som är blå? mina byxor.
Gillar du mest med skolan? folket.
Har du på fötterna: ingenting.
Är din favorit färg: svart.
Vilken film såg du senast: the unborn.
Hör du just nu? musik.

 

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter? yes.
2. Sovit i en annan säng? jajemen.
3. Hånglat på en bio? yes.
4. Hånglat i skogen? ja om det nu kallades skog.
5. Tyckt att din kusin är het? hihi.
6. Sovit naken? mjo.
7. Kört över hastighetsgränsen? kanske HEH.
8. Målat om ditt rum? inte jag men.
9. Dansat framför en spegel?
minns inte.
10. Fått hicka?
ja.
11. Dumpat någon? mjo,
12. Stulit pengar från en kompis? neje
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? ja,
14. Varit i slagsmål? haha lätttt! nae
15. Smugit ur ditt hus? hihjo.
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma?
vettefan.
17. Hånglat med en främling? nej.
18. Älskar eller saknar någon nu?
arå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0