Back to the days when we had one heart, one brain and one soul - Moa

Kolla, uppe i ottan som vanligt.  Jag fattar inte varför jag måste vara så störd. Alla andra kan ju sova typ iaf till 12. Jag sitter uppe kl 9. Klarvaken och ready for action. Men men  j ag ska berätta vilken tabbe jag gjorde i går. Spenderade hela dagen på stan för att vänta på den där syn undersökningen , skämde ut mig eftersom jag  var så himla trött och då ska jag ju alltid envisas med att skratta åt allt som rör sig. Sedan far jag på undersökningen, tröttheten har nu slagit över till slapphet. Och då blir man bländad av en massa lampor och färger.  Då kommer huvudvärken, man stressar hem piffar upp sig och så vidare. och är sedan redo för kvällen med brudarna.  Börjar fara kommer på att det är onsdag dvs idag och inte igår som vi skulle vara med varandra. Satans iq.... Jaja iaf eftersom planerna förvann så hastigt blev det en hemma kvälll Igen... Hah mkt jag har gjort på det här lovet. Maria & lite vera. Sedan en jävla massa film.  I kväll blir det att vara med maria igen! boda borg! Det ska bli Apkul! snyggt inlägg det här blev^^ men det får ni ta. Hade PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0