and i´m forever yours - maria.

Oj så underbar den hära dagen har varit, solen som vi hade förväntade oss kom såklart också!Blev att fara in till stan och en tröja fick jag med mig. Sen blev det att fara och köpa mat och sätta sig ute och bara chilla sönder och dunka musiken, är bara det att jag och moa har absolut inte samma musik smak men tur att hon är gullig och lät min musik spelas.efter maten så ska jag såklart vara tjockas och förslå att vi ska fara och köpa mjukglass också och såklart säger moa ja, hon kan ju inte säga nej till mig så(a) men då satt vi då där i någon timme och chilla sönder, nu kan jag verkligen inte sluta längta till sommaren, den måste komma här och nu!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0